|
Boka in kvällen, torsdag den 10 augusti
| 2006-07-30 13:50 |
Nedan följer utkast ur e-post från Anders Bergman. Mer info kommer men boka redan nu in kvällen.
Hej på er alla.
Hoppas att ni vilat upp er och att livet återvänt till det normala. Som jag nu i efterhand ser det så tror jag att vi kan slå oss för bröstet och konstatera att vi gick iland med uppgiften. Inte minst för att vi efter tävlingen, mej veterligen, inte har några surdegar att klara av. Jag hoppas också att era klubbar skall vara nöjda med det resultat som snart kommer att vara färdigt för redovisning. Mats N försöker att få in alla kostnader och intäckter innan vi gör avslut. Ledningsgruppen och styrelsen har haft frågan om en avslutningsfest uppe. Det beslutades att vi inte skulle slösa på tufft inarbetade pengar, utan istället fortsätta på den sparsamma vägen. Vi föreslår därför en kvällsorientering enligt "Milans poängorientering" den 10 augusti nere på TC i Knottebo. Var och en tar med sig fika och vi gör det till en trevlig kväll med det bästa vi vet, vi springer en anpassad bana på 10Mila kontroller. Kartor tar vi från tävlingen så några kostnader uppstår inte....
Med bästa hälsning Anders Bergman
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1727
Skrivet av:

Per-Anders Norman
|