|
Tisdagsträning
| 2006-06-19 22:28 |
Jukola är avklarat men det innebär inte att det är vila i sommar.
Lite ändringar i programmet då TK inte planerat i tid. Tisdag 20/6 kommer vi köra ett distans pass skog/stig vid grusgropen venbäcken (du som har en ol-karta över området tar med den), vägen mellan N-Kil och Mogetorp. Efter en väl genomförd träning på minst 1,5 h så är det bad. Samling Karlslund kl 17:30.
Före helgen så kommer kalendern fyllas med träningar för hela sommaren, håll utkik om du blir ansvarig för något, kan du inte så får du fixa en ersättare själv.
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | One96 [2006-06-20 15:20] | |
|
 |
| Det låter som nått för tunga ben! Jag kommer! |
[Tillbaka]
|