Tisdagsträning 2006-06-19 22:28 

Jukola är avklarat men det innebär inte att det är vila i sommar.

Lite ändringar i programmet då TK inte planerat i tid. Tisdag 20/6 kommer vi köra ett distans pass skog/stig vid grusgropen venbäcken (du som har en ol-karta över området tar med den), vägen mellan N-Kil och Mogetorp. Efter en väl genomförd träning på minst 1,5 h så är det bad.
Samling Karlslund kl 17:30.

Före helgen så kommer kalendern fyllas med träningar för hela sommaren, håll utkik om du blir ansvarig för något, kan du inte så får du fixa en ersättare själv.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1705


Skrivet av:

Stefan Aronsson