Jukola är avklarat men det innebär inte att det är vila i sommar. Lite ändringar i programmet då TK inte planerat i tid. Tisdag 20/6 kommer vi köra ett distans pass skog/stig vid grusgropen venbäcken (du som har en ol-karta över området tar med den), vägen mellan N-Kil och Mogetorp. Efter en väl genomförd träning på minst 1,5 h så är det bad.
|