|
Kartlyse på Jukola
| 2006-06-16 10:28 |
Vid de sista direktiven från Jukola står det att täten vid sträcka 4 har skymning och även sträcka 5 har skymning/gryning. Så försök att ta med kartlyse även på sträcka 5, borde bara gälla lag 1 och 2 i herrkaveln. Sent påkommit men jag såg det för 2 minuter sedan, och så stod det inte i inbjudan.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|