Kartlyse på Jukola 2006-06-16 10:28 

Vid de sista direktiven från Jukola står det att täten vid sträcka 4 har skymning och även sträcka 5 har skymning/gryning. Så försök att ta med kartlyse även på sträcka 5, borde bara gälla lag 1 och 2 i herrkaveln. Sent påkommit men jag såg det för 2 minuter sedan, och så stod det inte i inbjudan.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1703


Skrivet av:

C-G Garpenlund