|
5-manna på lördag
| 2001-08-16 13:24 |
Lagen till 5-manna och lite info om tävlingen finns i Karlslund i kväll eller kommer med posten i morgon för de som inte kommer till klubbstugan. Tyvärr lite sent men det har varit svårt att få i hop folk. Två platser lediga om någon är sugen.
Nu finns lagen här också!
[Tillbaka]
|