5-manna på lördag 2001-08-16 13:24 

Lagen till 5-manna och lite info om tävlingen finns i Karlslund i kväll eller kommer med posten i morgon för de som inte kommer till klubbstugan. Tyvärr lite sent men det har varit svårt att få i hop folk. Två platser lediga om någon är sugen.


Nu finns lagen här också!

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=170


Skrivet av:

Albin Arlebo