|
Multisportmöte på torsdag
| 2006-06-12 22:03 |
NU är det dax för ytterliggare ett möte. Torsdag efter träningen ca: 19,30.
Kom så många som möjligt så vi kan stämma av alla områden, se hur många funktionärer vi behöver och se vad vi har kvar att fixa/ordna.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|