Multisportmöte på torsdag 2006-06-12 22:03 

NU är det dax för ytterliggare ett möte. Torsdag efter träningen ca: 19,30.

Kom så många som möjligt så vi kan stämma av alla områden, se hur många funktionärer vi behöver och se vad vi har kvar att fixa/ordna.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1696


Skrivet av:

Johan Lundmark