|
Ladda lamporna till Jukola
| 2006-06-12 18:11 |
Bara som en påminnelse. Det är en 3-4 st i varje herrlag som kommer att springa i skymning, natt o gryning. Tänk på att ladda lamporna till på fredag.
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-06-13 23:17] | |
|
 |
| Jag laddar tre HID batterier, men ta med egen sele ni som ska ha dem. |
| Skrivet av: | Anders [2006-06-13 12:56] | |
|
 |
| Finns det ytterligare någon som har ett pannlampsbatteri som jag kan få låna på jukola? Jag har ett som räcker en dryg timme på 20w, men om någon har ett större så vore det bra! |
[Tillbaka]
|