Bara som en påminnelse. Det är en 3-4 st i varje herrlag som kommer att springa i skymning, natt o gryning. Tänk på att ladda lamporna till på fredag.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1695 Skrivet av: C-G Garpenlund