Ladda lamporna till Jukola 2006-06-12 18:11 

Bara som en påminnelse. Det är en 3-4 st i varje herrlag som kommer att springa i skymning, natt o gryning. Tänk på att ladda lamporna till på fredag.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1695


Skrivet av:

C-G Garpenlund