INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Jukola träningen (Garpenlundsmästerskapet) 13 juni 2006-06-12 18:06 

Just nu 37 anm. har tryckt några extra kartor ifall någon glömt att anm. sig.
Några upplysningar. TC åk till Närkes Kil fortsätt mot Mogetorp (1 km) åk in mot Hallskogsvallen (skärm) därefter 2,5 - 3 km fler skärmar. Avstånd parkering - TC 400 m. Gemensam start omkring 18.15, stämpling = stiftklämma. Regler för tävlingen se tidigare inlägg.

Ett gott råd: Drick mycke före, ta med dryck till TC. Jag har beställt 29 grader till imorgon kväll. Så den som vinner "hackspetten" imorgon har gjort ett bra jobb.
Välkommen till en varm, stenig o kuperad tävling. C-G




Skrivet av:

C-G Garpenlund
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1694


  [Tillbaka

Kommentarer 3 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: matte [2006-06-13 13:51]
jag vill också vara med ikväll

Skrivet av: Lena R [2006-06-13 13:01]
Jag vill gärna vara med ikväll!

Skrivet av: Groth [2006-06-13 10:37]
CG> jag tar gärna en av de extra kartorna. Kan du ta med de andra kartorna som vi pratat om?



[Tillbaka]