|
Jukola träningen (Garpenlundsmästerskapet) 13 juni
| 2006-06-12 18:06 |
Just nu 37 anm. har tryckt några extra kartor ifall någon glömt att anm. sig. Några upplysningar. TC åk till Närkes Kil fortsätt mot Mogetorp (1 km) åk in mot Hallskogsvallen (skärm) därefter 2,5 - 3 km fler skärmar. Avstånd parkering - TC 400 m. Gemensam start omkring 18.15, stämpling = stiftklämma. Regler för tävlingen se tidigare inlägg.
Ett gott råd: Drick mycke före, ta med dryck till TC. Jag har beställt 29 grader till imorgon kväll. Så den som vinner "hackspetten" imorgon har gjort ett bra jobb. Välkommen till en varm, stenig o kuperad tävling. C-G
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1694
Skrivet av:

C-G Garpenlund
|