INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Tar kartorna slut i kväll också? 2006-05-31 08:54 

Många ungdom igår! Och föräldrar! Och uppföljare! Ungdomskommittéen TACKAR även för maj månads uppföljning. Hur blir det i kväll?

Det kan komma c:a 25 barn ikväll också. Dessutom avgörs Utmaningen i Sommarro. Där ska det vara publik. Men ni som ända bara hade tänkt sitta hemma: Kom till Ljungstugan 18.00 och hjälp våra unga ungdomar i orienteringens mysterier. Uppföljning och skuggning alltså. Kanske hinner man med att vara publik i Sommarro också. Skriv gärna nedan om/att ni kommer, så Gunnel, stackarn, som är ensam i kväll, har en liten aning om hur hon kommer att få det.




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1678


  [Tillbaka

Kommentarer 4 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Patrik [2006-05-31 12:17]
Jag kommer idag också!

Skrivet av: Balken [2006-05-31 10:26]
Kommer så fort jag kan efter jobbet. Igår var jag på plats 18.10

Skrivet av: birgitta a [2006-05-31 9:34]
Kan jag ordna skjuts (bilen utlånad) så kommer jag.

Skrivet av: Brynäs [2006-05-31 9:12]
Kommer



[Tillbaka]