|
Tar kartorna slut i kväll också?
| 2006-05-31 08:54 |
Många ungdom igår! Och föräldrar! Och uppföljare! Ungdomskommittéen TACKAR även för maj månads uppföljning. Hur blir det i kväll?
Det kan komma c:a 25 barn ikväll också. Dessutom avgörs Utmaningen i Sommarro. Där ska det vara publik. Men ni som ända bara hade tänkt sitta hemma: Kom till Ljungstugan 18.00 och hjälp våra unga ungdomar i orienteringens mysterier. Uppföljning och skuggning alltså. Kanske hinner man med att vara publik i Sommarro också. Skriv gärna nedan om/att ni kommer, så Gunnel, stackarn, som är ensam i kväll, har en liten aning om hur hon kommer att få det.
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-31 12:17] | |
|
 |
| Jag kommer idag också! |
| Skrivet av: | Balken [2006-05-31 10:26] | |
|
 |
| Kommer så fort jag kan efter jobbet. Igår var jag på plats 18.10 |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-05-31 9:34] | |
|
 |
| Kan jag ordna skjuts (bilen utlånad) så kommer jag. |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-05-31 9:12] | |
|
 |
| Kommer |
[Tillbaka]
|