Många ungdom igår! Och föräldrar! Och uppföljare! Ungdomskommittéen TACKAR även för maj månads uppföljning. Hur blir det i kväll? Det kan komma c:a 25 barn ikväll också. Dessutom avgörs Utmaningen i Sommarro. Där ska det vara publik. Men ni som ända bara hade tänkt sitta hemma: Kom till Ljungstugan 18.00 och hjälp våra unga ungdomar i orienteringens mysterier. Uppföljning och skuggning alltså. Kanske hinner man med att vara publik i Sommarro också. Skriv gärna nedan om/att ni kommer, så Gunnel, stackarn, som är ensam i kväll, har en liten aning om hur hon kommer att få det.
|