|
Det funkade Tiomilaveckan! Då borde funka nu!
| 2006-05-28 19:16 |
Tisd 30/5 & onsd 31/5 18.00 Ljungstugan! Då hoppas vi att alla våra ungdomar får varsin uppföljare på klubbträningen. Det var riktigt bra i april!
C:a 25 barn per dag kan det bli. En uppföljare/barn är idealet. Trots att det är Damvandring på tisdagen och Utmaning på onsdagen (på ännu så länge hemlig plats) hoppas vi ungdomsledare att klubben ställer upp för våra små. Vi litar på er!
|
Kommentarer
| 18 inlägg hittills |
| Skrivet av: | culin [2006-05-31 8:34] | |
|
 |
| culin>> Blir svårt att komma ikväll (onsdag), så räkna inte med mig. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-30 23:11] | |
|
 |
| Jag kan nog försöka dyka upp imorgon onsdag också |
| Skrivet av: | culin [2006-05-30 16:40] | |
|
 |
| culin>> Kommer! |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2006-05-30 16:11] | |
|
 |
Kommer.
|
| Skrivet av: | Öberg [2006-05-30 14:23] | |
|
 |
| Jag har kvällsmöte idag, men kommer famåt 19. Får se om det finns något att göra då... |
| Skrivet av: | Hempa [2006-05-30 13:58] | |
|
 |
| Jag kommer idag! |
| Skrivet av: | Emma [2006-05-30 12:48] | |
|
 |
| Jag kommer i dag, tisdag. |
| Skrivet av: | culin [2006-05-30 9:58] | |
|
 |
Ev dyker jag också upp.
|
| Skrivet av: | Norman´s [2006-05-30 9:12] | |
|
 |
| 4 X Norman dyker upp idag. |
|
 |
| Jag kommer idag (tisdag). |
| Skrivet av: | Christina [2006-05-30 7:19] | |
|
 |
| Jag kommer idag |
| Skrivet av: | Feenie [2006-05-29 22:48] | |
|
 |
| kommer på tisdag |
| Skrivet av: | Kattis [2006-05-29 21:08] | |
|
 |
| Balken kommer o följer upp på tisdag, jag kommer och springer vilse på egen hand, så vill gärna ha en karta ;-) |
| Skrivet av: | dg [2006-05-29 20:43] | |
|
 |
| kommer på tisdag |
| Skrivet av: | Tommy [2006-05-29 17:30] | |
|
 |
| J´arrive mardi |
| Skrivet av: | Ollehe [2006-05-29 16:41] | |
|
 |
| Dimper ner onsdag. |
|
 |
| Dyker också upp på tisdag. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-05-29 11:31] | |
|
 |
| Räknar med att komma på tisdag. |
[Tillbaka]
|