INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Det funkade Tiomilaveckan! Då borde funka nu! 2006-05-28 19:16 

Tisd 30/5 & onsd 31/5 18.00 Ljungstugan! Då hoppas vi att alla våra ungdomar får varsin uppföljare på klubbträningen. Det var riktigt bra i april!

C:a 25 barn per dag kan det bli. En uppföljare/barn är idealet. Trots att det är Damvandring på tisdagen och Utmaning på onsdagen (på ännu så länge hemlig plats) hoppas vi ungdomsledare att klubben ställer upp för våra små. Vi litar på er!




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1674


  [Tillbaka

Kommentarer 18 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: culin [2006-05-31 8:34]
culin>> Blir svårt att komma ikväll (onsdag), så räkna inte med mig.

Skrivet av: Patrik [2006-05-30 23:11]
Jag kan nog försöka dyka upp imorgon onsdag också

Skrivet av: culin [2006-05-30 16:40]
culin>> Kommer!

Skrivet av: Snorkfröken [2006-05-30 16:11]
Kommer.

Skrivet av: Öberg [2006-05-30 14:23]
Jag har kvällsmöte idag, men kommer famåt 19. Får se om det finns något att göra då...

Skrivet av: Hempa [2006-05-30 13:58]
Jag kommer idag!

Skrivet av: Emma [2006-05-30 12:48]
Jag kommer i dag, tisdag.

Skrivet av: culin [2006-05-30 9:58]
Ev dyker jag också upp.

Skrivet av: Norman´s [2006-05-30 9:12]
4 X Norman dyker upp idag.

Skrivet av: Kristin J [2006-05-30 9:11]
Jag kommer idag (tisdag).

Skrivet av: Christina [2006-05-30 7:19]
Jag kommer idag

Skrivet av: Feenie [2006-05-29 22:48]
kommer på tisdag

Skrivet av: Kattis [2006-05-29 21:08]
Balken kommer o följer upp på tisdag, jag kommer och springer vilse på egen hand, så vill gärna ha en karta ;-)

Skrivet av: dg [2006-05-29 20:43]
kommer på tisdag

Skrivet av: Tommy [2006-05-29 17:30]
J´arrive mardi

Skrivet av: Ollehe [2006-05-29 16:41]
Dimper ner onsdag.

Skrivet av: da Silva [2006-05-29 15:38]
Dyker också upp på tisdag.

Skrivet av: Peiza [2006-05-29 11:31]
Räknar med att komma på tisdag.



[Tillbaka]