Tisd 30/5 & onsd 31/5 18.00 Ljungstugan! Då hoppas vi att alla våra ungdomar får varsin uppföljare på klubbträningen. Det var riktigt bra i april! C:a 25 barn per dag kan det bli. En uppföljare/barn är idealet. Trots att det är Damvandring på tisdagen och Utmaning på onsdagen (på ännu så länge hemlig plats) hoppas vi ungdomsledare att klubben ställer upp för våra små. Vi litar på er!
|