|
Ingen fika på klubbstugan 11 maj
| 2006-05-09 22:44 |
Torsdagsfikat den 11 maj flyttas till Kalltjärn pga. kort KM. Det blir grillkorvsfika! Gott! Ta med eget vatten/dricka och ev. specialkost, allt annat fixar vi. Om det regnar katter och hundar så... vet vi inte vad vi gör.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|