Torsdagsfikat den 11 maj flyttas till Kalltjärn pga. kort KM. Det blir grillkorvsfika! Gott! Ta med eget vatten/dricka och ev. specialkost, allt annat fixar vi. Om det regnar katter och hundar så... vet vi inte vad vi gör.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1649