INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Efter 10-mila inför Jukola 2006-05-05 09:25 

På söndag den 7 maj är det efter10-milainförJukola möte.

Vi kommer att utvärdera 10-mila och planera tiden fram till Jukola. Alla 10-milalöpare och alla som är intresserade av att åka med till Jukola är välkomna. Vi träffas i klubbstugan kl 18.00 (ny tid!)

Skriv gärna en kommentar om du kommer.




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1642


  [Tillbaka

Kommentarer 23 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Öberg [2006-05-07 15:59]
sara kommer

Skrivet av: Löken [2006-05-07 15:51]
Jag är lätt på...

Skrivet av: Sus [2006-05-07 6:26]
Susanne S kommer

Skrivet av: Viktoria Silfverdal [2006-05-07 0:24]
kan inte komma men är lite intresserad av jukola ;)

Skrivet av: fimpen [2006-05-06 23:14]
Hoppas på att komma!

Skrivet av: stina [2006-05-06 21:06]
jag kanske kommer!

Skrivet av: birgitta a [2006-05-06 18:19]
Kommer.

Skrivet av: H-G [2006-05-06 17:19]
Även en gubbe ska försöka att hinna vara med.

Skrivet av: Feenie [2006-05-06 10:35]
ska försöka hinna dit

Skrivet av: Björne [2006-05-05 18:26]
Kommer

Skrivet av: Eppo [2006-05-05 18:18]
Eppo [E' på]

Skrivet av: ivan ivanovitj [2006-05-05 18:13]
ivan ivanovitj kommer inte

Skrivet av: Emma [2006-05-05 16:18]
Jag kommer

Skrivet av: Balchen [2006-05-05 14:53]
Balchen och kattisovich kommer

Skrivet av: hooken [2006-05-05 14:08]
kommer

Skrivet av: stefan [2006-05-05 12:52]
Jag kommer

Skrivet av: Öberg [2006-05-05 11:48]
Jag kommer!

Skrivet av: Piraten [2006-05-05 11:44]
Jag kommer

Skrivet av: Kajsa [2006-05-05 11:36]
Jag kommer hoppas jag.

Skrivet av: djN [2006-05-05 11:05]
kommer

Skrivet av: Peiza [2006-05-05 10:20]
Givet!

Skrivet av: Patrik [2006-05-05 9:42]
Tänkte också dyka upp!

Skrivet av: Anders [2006-05-05 9:41]
Jag kommer!



[Tillbaka]