På söndag den 7 maj är det efter10-milainförJukola möte. Vi kommer att utvärdera 10-mila och planera tiden fram till Jukola. Alla 10-milalöpare och alla som är intresserade av att åka med till Jukola är välkomna. Vi träffas i klubbstugan kl 18.00 (ny tid!)
|