Efter 10-mila inför Jukola 2006-05-05 09:25 

På söndag den 7 maj är det efter10-milainförJukola möte.

Vi kommer att utvärdera 10-mila och planera tiden fram till Jukola. Alla 10-milalöpare och alla som är intresserade av att åka med till Jukola är välkomna. Vi träffas i klubbstugan kl 18.00 (ny tid!)

Skriv gärna en kommentar om du kommer.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1642


Skrivet av:

Daniel Gustafsson