|
Måste TACKA en gång till!
| 2006-04-27 16:25 |
Mitt i allt 10-milastök fick vi till en jättebra ungdomsträning tisd./onsd. 22 kottar hade varsin uppföljare/instruktör på tisdagen. På onsdagen räckte uppf/instr till var 1,5:te barn ungefär (27 ungd.).
Totalt alltså 49 ungdomar i ålder 8-13. De lärde sig MASSOR tack vare er som ställde upp. Ni kunde kolla, korrigera, förklara oavbrutet. TACK, TACK! Fr.a. från ungarna! Nästa gång de ska ta ett stort skutt framåt i orienterarlivet blir i slutet av maj, om allt går en enligt planen.
[Tillbaka]
|