Mitt i allt 10-milastök fick vi till en jättebra ungdomsträning tisd./onsd. 22 kottar hade varsin uppföljare/instruktör på tisdagen. På onsdagen räckte uppf/instr till var 1,5:te barn ungefär (27 ungd.). Totalt alltså 49 ungdomar i ålder 8-13. De lärde sig MASSOR tack vare er som ställde upp. Ni kunde kolla, korrigera, förklara oavbrutet. TACK, TACK! Fr.a. från ungarna!
|