|
1:a maj vandring längs Göljebäcken
| 2006-04-26 14:57 |
Var idag på jobbets vägnar på vandring längs Göljebäcken, där det just nu är gudomligt vackert längs den porlande bäcken med sitt vattenfall vid Skinnarsågsdammen. Då tänkte jag detta borde fler uppleva, därför bjuder jag in till vandring längs Göljestigen på måndag 1:a maj.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|