INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
1:a maj vandring längs Göljebäcken 2006-04-26 14:57 

Var idag på jobbets vägnar på vandring längs Göljebäcken, där det just nu är gudomligt vackert längs den porlande bäcken med sitt vattenfall vid Skinnarsågsdammen. Då tänkte jag detta borde fler uppleva, därför bjuder jag in till vandring längs Göljestigen på måndag 1:a maj.

Vandringen är 5,2 km lång, kan vara ont om pplatser vid starten därför är det önskvärt med samåkning.
Avresa från Karlslund 10.00 eller samling vid vägen Garphyttan - Frösvidal där det går in en väg till Havregruvan mitt i Filipshyttan 10.30. Vandringen är sådär halvjobbig medtag stövlar, fika, kamera o ett glatt hömör. Rast tar vi vid vindskyddet vid Göljan o fikar där.
Hoppas denna lilla vandring passar efter en hård vecka med allt 10-milajobb. Vidare finns det ingen orientering heller innom rimligt håll inte ens för oss som brukar åka på det mesta.

Klicka på bilderna för att se dem i större format
















Skrivet av:

C-G Garpenlund
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1630


  [Tillbaka

Kommentarer 0 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten


Du kan bli först att kommentera den här nyheten!



[Tillbaka]