INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
10MILA 2006 Sökes - Kartplanksbyggare MER INFO 2006-04-21 21:13 

OBS ÄNDRAD TID IGEN
På önskemål från Er som anmält Er börjar vi 8:30 på TC Knottebo på Söndag 23/4

Jag ser gärna att fler anmäler sig för jobb.

Tag med egna verktyg Ni som har.

Följande kan vara bra att ha:

Skruvdragare med +-bits
Hammare, kofot, yxa, slägga, spett

Jag tittar över materialsatsen på plats och kompletterar verktygsbehovet under lördagen.

Titta in på sidan lördag kväll för ev komplettering.


Fördelen med att bygga karplanket själva är att vi får det som vi vill ha det och vi har en chans att fundera kring detaljer i kartuppsättningen.

Vi får större del av resultatfördelningen. Varje arbetad timme ger pengar tillbaks till klubben.

Herrlaget har via Janne J. meddelat att de kan bygga planket under handledning

Anmälan och ev samåkning kan arrangeras via kommentarer nedan.

/Pecka




Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1615


  [Tillbaka

Kommentarer 11 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Balken [2006-04-22 12:41]
Jag kommer med en hammare

Skrivet av: Sara K [2006-04-22 11:43]
Jag kommer också och bygger. Åker med Janne, vi har nog plats för fler om han inte lovar bort dem idag i Stigtomta...

Skrivet av: stefan [2006-04-22 10:57]
Anette>>Du vann, jag lyckades inte alls bra med att ragga folk.
pecka>>Jag kommer.

Skrivet av: Lasse A [2006-04-22 0:54]
Micke F & Lasse A kommer nån gång mellan 9 & 10

Skrivet av: Widdas [2006-04-21 23:15]
Jag ämnar dyka upp så snart som möjligt på söndagsmorgonen. Dock inte före 08:30.

Skrivet av: Pecka [2006-04-21 21:17]
Härligt tjejer! Er kan man lita på!

Jag har plats för två i bilen om någon vill åka med.

Skrivet av: Snorkfröken [2006-04-21 19:37]
Kristin J kan bygga, men avviker någon gång efter ca 13

Skrivet av: Emma [2006-04-21 19:01]
Jag kan hjälpa till att bygga. Börjar gärna också lite tidigare.

Skrivet av: Niklas S [2006-04-19 21:44]
Pecka> Jag kommer! Kan gärna börja redan kl:8:30-9:00 om det är möjligt, så blir det lite mer kvar av eftermiddagen.

Skrivet av: Pecka [2006-04-18 23:20]
Pirate>>OK Missuppfattning av mig. Hoppas att fler tycker som Du. DG och CG får väl kommendera träning i annat fall?

Skrivet av: Piraten [2006-04-18 23:11]
Pecka>> Jag talade bara för egen del men tycker att det vore lämpligt att de som ingår i herr- och dam-truppen hjälper till med detta.

Jag åker 9:30. Någon som vill med?



[Tillbaka]