|
10MILA 2006 Sökes - Kartplanksbyggare MER INFO
| 2006-04-21 21:13 |
OBS ÄNDRAD TID IGEN På önskemål från Er som anmält Er börjar vi 8:30 på TC Knottebo på Söndag 23/4 Jag ser gärna att fler anmäler sig för jobb.
Tag med egna verktyg Ni som har.
Följande kan vara bra att ha:
Skruvdragare med +-bits Hammare, kofot, yxa, slägga, spett
Jag tittar över materialsatsen på plats och kompletterar verktygsbehovet under lördagen.
Titta in på sidan lördag kväll för ev komplettering.
Fördelen med att bygga karplanket själva är att vi får det som vi vill ha det och vi har en chans att fundera kring detaljer i kartuppsättningen.
Vi får större del av resultatfördelningen. Varje arbetad timme ger pengar tillbaks till klubben.
Herrlaget har via Janne J. meddelat att de kan bygga planket under handledning
Anmälan och ev samåkning kan arrangeras via kommentarer nedan.
/Pecka
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1615
Skrivet av:

Per-Anders Norman
|