10MILA 2006 Sökes - Kartplanksbyggare MER INFO 2006-04-21 21:13 

OBS ÄNDRAD TID IGEN
På önskemål från Er som anmält Er börjar vi 8:30 på TC Knottebo på Söndag 23/4

Jag ser gärna att fler anmäler sig för jobb.

Tag med egna verktyg Ni som har.

Följande kan vara bra att ha:

Skruvdragare med +-bits
Hammare, kofot, yxa, slägga, spett

Jag tittar över materialsatsen på plats och kompletterar verktygsbehovet under lördagen.

Titta in på sidan lördag kväll för ev komplettering.


Fördelen med att bygga karplanket själva är att vi får det som vi vill ha det och vi har en chans att fundera kring detaljer i kartuppsättningen.

Vi får större del av resultatfördelningen. Varje arbetad timme ger pengar tillbaks till klubben.

Herrlaget har via Janne J. meddelat att de kan bygga planket under handledning

Anmälan och ev samåkning kan arrangeras via kommentarer nedan.

/Pecka



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1615


Skrivet av:

Per-Anders Norman