|
Kontrollställningar i klubbstugan
| 2006-04-09 09:12 |
Håller just på och tillverkar 60 stt kontrollställningar, varav Lasse Hellstrandh skall ha 40 till Handslaget. De andra 20 skall fylla ut de luckor av nummer som fattas i klubbstugan o på vinden. Därför undrar jag om det är några som har dylika ställningar hemma eller i garaget som de glömt ta med till klubbstugan. Kontakta mig i så fall så jag slipper märka upp de nya i onödan.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|