Kontrollställningar i klubbstugan 2006-04-09 09:12 

Håller just på och tillverkar 60 stt kontrollställningar, varav Lasse Hellstrandh skall ha 40 till Handslaget. De andra 20 skall fylla ut de luckor av nummer som fattas i klubbstugan o på vinden. Därför undrar jag om det är några som har dylika ställningar hemma eller i garaget som de glömt ta med till klubbstugan. Kontakta mig i så fall så jag slipper märka upp de nya i onödan.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1610


Skrivet av:

C-G Garpenlund