Håller just på och tillverkar 60 stt kontrollställningar, varav Lasse Hellstrandh skall ha 40 till Handslaget. De andra 20 skall fylla ut de luckor av nummer som fattas i klubbstugan o på vinden. Därför undrar jag om det är några som har dylika ställningar hemma eller i garaget som de glömt ta med till klubbstugan. Kontakta mig i så fall så jag slipper märka upp de nya i onödan.
|