INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Gubb & Gum Tiomila INGEN ANMÄLAN 2006-06-26 08:51 

Som läget ser ut idag , dagen efter sista anmälan så anmäler vi inga lag till årets Gubb och Gum tiomila.

Det kan ju tyckas lite konstigt eftersom vi har 12 anmälda löpare till 43 laget.
men det finns 2 skäl. Dels är laget alldeles för ungt. Vi behöver en medelålder på 43 år och det åstadkommer vi inte med den fördelning vi har idag. Dels har vi några osäkerhetsfaktorer idag och med den erfarenhet jag har utav att ansvara för laget så inser jag att 12 man är för lite i ett initialskede för att kunna sätta 10 på startlinjen. Är det någon som protesterar så finns det fortfarande tid att anmäla.
Länk 43-kavlen:http://www.43.lok.se/

Intresserade 43 lagen
Dam
Kerstin Norman
Christina Wanberg Lång

Inger Nicolas

Herr
HG Pettersson
Fredrik Nilsson
Ari Hyvönen
Johan Haglund
Anders Ulin
Roland Fjelllström
Magnus Nilsson
Magnus Palmer
Pontus Halldin
Christer Öst 55
Bo Magnusson
Håkan Sv.(almby)
Curt Ljungberg
Lars Ekström 55
Ingemar Widen 55




Skrivet av:

Bo Magnusson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1607


  [Tillbaka

Kommentarer 34 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Lars Ekström [2006-06-26 8:23]
Om det blir något H55-lag kan jag kanske genomföra en sträcka.

Skrivet av: culin [2006-06-23 23:07]
Jag anmäler mig som frivillig att springa någon sträcka om jag nu platsar. Är såååå sugen på att göra en insats för klubben.

Skrivet av: Anders U [2006-06-22 9:07]
Har inte tränat sedan 26/4 (eller ännu tidigare) så jag skulle vilja sätta mig som övertalningsbar istället för intresserad eftersom jag troligen bara drar ner medelåldern och inte kommer att tillföra så mycket.

Skrivet av: Widdas [2006-06-19 17:55]
Jag kan springa, förlåt, genomföra en sträcka i ett H55-lag. Känner inte för H43. Är alldeles för otränad för det.

Skrivet av: Pontan [2006-06-08 9:02]
Jag kan tänka mig en kort sträcka

Skrivet av: BoRot [2006-06-07 22:40]
Nej jag vet ordningen är på intet sätt fastställd.

Skrivet av: H-G [2006-06-07 20:22]
Jag deltar med nöje i H-43 kavlen , men natt är ingenting för mig.

Skrivet av: bjornlindgren [2006-05-25 10:30]
Jag måste tyvärr dra mig ur, skall närvara vid ett bröllop.
Därmed torde medelåldern dramatiskt stiga.

Skrivet av: M&M [2006-05-25 8:45]
Kul med ett så ungt gubblag, men är vi inte under 43 år i snitt med nuvarande intresseanmälan. Någon som har födelseåren på oss och kan räkna.

Skrivet av: Birgitta a [2006-05-24 21:13]
Tyvärr, jag skrev att jag inte är hemma och kan springa 43-kaveln.

Skrivet av: BoRot [2006-05-03 19:04]
Kajsa> Mötet i morgon avgör några saker.

Skrivet av: M&M [2006-05-03 17:43]
är ju anmäld till femdagars så i år får det bli gubbtiomilastart.

Skrivet av: Kajsa [2006-05-03 13:24]
1. Jukola-mötet på söndag - gäller det även oss?
2. Fjärde kvinna i damlaget - Christina W-L, eller?

Skrivet av: birgitta a [2006-05-02 21:39]
Jag kan vara reserv till Jokula (kort sträcka). Kan ej springa 43-kaveln, är på Fårö då.

Skrivet av: Kajsa [2006-04-11 22:45]
Har kollat läget inför 43-kavlen. Jag kan inte springa den.

Skrivet av: BoRot [2006-04-11 22:39]
Culin>Du kan sikta in dig på jukkola

Skrivet av: culin [2006-04-11 20:25]
Är med på Jukkola om jag platsar. 43-kavlen är lite svårare att lämna besked.

Skrivet av: ingernicolas [2006-04-10 21:46]
Är intresserad av båda men vet inte om jag är hemma vid tiden för 43-kaveln.
/Inger

Skrivet av: Pecka [2006-04-10 15:48]
Jukkola kortsträcka eller coach. Otränad men tänker jobba på det efter 10MILA.

Skrivet av: bjornlindgren [2006-04-10 12:57]
Intresserad av 43-kavlen om det är aktuellt.

Skrivet av: bomagnusson [2006-04-10 10:21]
CWL och alla andra följ resp.länk

Skrivet av: frippe [2006-04-10 8:44]
Anmäler mig till båda två.

Skrivet av: Hagge [2006-04-10 8:24]
43-kavlen är jag intresserad av...

Skrivet av: Palmer [2006-04-09 22:22]
Borde kunna träna upp mig till 43-kavlen d v s intresserad.....

Skrivet av: Christina WL [2006-04-09 22:08]
Jag är intresserad av båda, men när i juni går Jukola mera exakt?

Skrivet av: Kajsa [2006-04-09 9:33]
Jag är till att börja med intresserad av Jukola. 43-kavlen avvaktar jag med. Min sambo kan/vill/får köra buss. Bara så att ni vet.

Skrivet av: Hans-Göran [2006-04-08 18:04]
Är intresserad av båda två,(trots att jag "numera kallas motionär")
Återstår och se om jag blir ledig från mitt jobb, eftersom jag jobbar varannan helg.

Skrivet av: BoRot [2006-04-08 17:12]
Ari>>Rätt och rättat

Skrivet av: Ari [2006-04-08 15:12]
Är mkt intresserad av båda två! Som tur är Bosse lite för het på gröten:jukola går i Juni....

Skrivet av: NormanK [2006-04-08 14:36]
Kerstin är intresserad av att delta i båda två !

Skrivet av: Nils-Olov [2006-04-07 23:27]
Vid Jukola 2005 fick H-G, Widde och jag en utmaning från tjejerna att vid 2006 års Jukola så ska tjejerna springa den stora kaveln och utmanar oss H45 och äldre om äran att vara först i mål. Kontakta Widde om du kan tänka dig att vara med och anta tjejernas utmaning. Jukola går 17-18 juni lite utanför Åbo.

Skrivet av: Anders U [2006-04-07 21:58]
43-kavlen låter intressant.

Skrivet av: Roland F [2006-04-07 21:43]
Jag menar OL inte POL

Skrivet av: Roland F [2006-04-07 21:42]
Jag ställer upp om alternativet är att ni inte kan delta på grund av för få deltagare, annars är jag rädd att mina POL-kunskaper inte är tillräckliga ännu.



[Tillbaka]