Gubb & Gum Tiomila INGEN ANMÄLAN 2006-06-26 08:51 

Som läget ser ut idag , dagen efter sista anmälan så anmäler vi inga lag till årets Gubb och Gum tiomila.

Det kan ju tyckas lite konstigt eftersom vi har 12 anmälda löpare till 43 laget.
men det finns 2 skäl. Dels är laget alldeles för ungt. Vi behöver en medelålder på 43 år och det åstadkommer vi inte med den fördelning vi har idag. Dels har vi några osäkerhetsfaktorer idag och med den erfarenhet jag har utav att ansvara för laget så inser jag att 12 man är för lite i ett initialskede för att kunna sätta 10 på startlinjen. Är det någon som protesterar så finns det fortfarande tid att anmäla.
Länk 43-kavlen:http://www.43.lok.se/

Intresserade 43 lagen
Dam
Kerstin Norman
Christina Wanberg Lång

Inger Nicolas

Herr
HG Pettersson
Fredrik Nilsson
Ari Hyvönen
Johan Haglund
Anders Ulin
Roland Fjelllström
Magnus Nilsson
Magnus Palmer
Pontus Halldin
Christer Öst 55
Bo Magnusson
Håkan Sv.(almby)
Curt Ljungberg
Lars Ekström 55
Ingemar Widen 55



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1607


Skrivet av:

Bo Magnusson