|
Gubb & Gum Tiomila INGEN ANMÄLAN
| 2006-06-26 08:51 |
Som läget ser ut idag , dagen efter sista anmälan så anmäler vi inga lag till årets Gubb och Gum tiomila.
Det kan ju tyckas lite konstigt eftersom vi har 12 anmälda löpare till 43 laget. men det finns 2 skäl. Dels är laget alldeles för ungt. Vi behöver en medelålder på 43 år och det åstadkommer vi inte med den fördelning vi har idag. Dels har vi några osäkerhetsfaktorer idag och med den erfarenhet jag har utav att ansvara för laget så inser jag att 12 man är för lite i ett initialskede för att kunna sätta 10 på startlinjen. Är det någon som protesterar så finns det fortfarande tid att anmäla. Länk 43-kavlen:http://www.43.lok.se/
Intresserade 43 lagen Dam Kerstin Norman Christina Wanberg Lång
Inger Nicolas
Herr HG Pettersson Fredrik Nilsson Ari Hyvönen Johan Haglund Anders Ulin Roland Fjelllström Magnus Nilsson Magnus Palmer Pontus Halldin Christer Öst 55 Bo Magnusson Håkan Sv.(almby) Curt Ljungberg Lars Ekström 55 Ingemar Widen 55
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1607
Skrivet av:

Bo Magnusson
|