|
10MILA - Plockarbete i helgen
| 2006-04-05 12:52 |
Ni som anmält Er som plockare på Lördag FM o EM samt Söndag FM får ledigt. Spring gärna Rally-OL istället!
Nummerlapparna hinner inte fram i tid från Trycket så vi får lägga plocka i dom senare och mängden Reklam i lagkuverten är mindre än vad som sagts från början. Dett gör att vi kan göra annat på lördag fm/em samt söndag fm.
Bemanning plock av lagkuvert
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|