Ni som anmält Er som plockare på Lördag FM o EM samt Söndag FM får ledigt. Nummerlapparna hinner inte fram i tid från Trycket så vi får lägga plocka i dom senare och mängden Reklam i lagkuverten är mindre än vad som sagts från början. Dett gör att vi kan göra annat på lördag fm/em samt söndag fm.
|