|
Intresse lördagens Rally-OL?
| 2006-04-04 15:39 |
En av alla träningar som erbjuds den här veckan är Rally-OL, c:a 10 x 1 km specialsträckor i Karlslund och Oxhagen, och inte så jättelånga transportsträckor. Lördag med start från Klubbstugan 10.00.
För att hamna någorlunda rätt planeringsmässigt vore det bra att veta hur många i kategorien "Guldgänget och uppåt", som orkar med även denna högkvalitativa tempoträning med enkelt orienteringsmoment. KOmmer kanonerna? Ska vi erbjuda hela 10 sträckor? Köttfärssås & Spagetti är planerat för Skärmtroll och BarriBrallan, som har aktiviteter även på eftermiddagen, men det vore naturligtvis trevligt att även få bjuda övriga tränande klubbmedlemmar. Bara man vet hur många de blir. Två skäl varför en liten anmälan här nedan är önskvärd.
|
Kommentarer
| 30 inlägg hittills |
| Skrivet av: | matte [2006-04-06 21:04] | |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-04-06 20:46] | |
|
 |
| Birgitta A. Äter hemma. |
| Skrivet av: | Emma A [2006-04-06 20:33] | |
|
 |
| Jag kommer och springar |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2006-04-06 16:57] | |
|
 |
| Jag dyker upp, äter lunch hemma. |
| Skrivet av: | Hempa [2006-04-06 15:47] | |
|
 |
| Jag kommer också! |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-04-06 15:13] | |
|
 |
| Jag kommer och tar med mig huldran. Äter gör vi hemma men tack ändå. |
| Skrivet av: | Christina [2006-04-06 11:37] | |
|
 |
| Jag kommer också, men bara på träningen. |
| Skrivet av: | Gunnel [2006-04-06 11:09] | |
|
 |
| Två barn och en vuxen till. |
| Skrivet av: | iva [2006-04-06 8:22] | |
|
 |
| kommer gärna till träningen om det inte är för sent att anmäla sig.. behöver inte hela 10 banor ;) |
| Skrivet av: | Jocke, Hällen [2006-04-05 22:02] | |
|
 |
| Jag är gärna med på träningen! |
| Skrivet av: | Gunnel [2006-04-05 20:53] | |
|
 |
För att ha allt på ett ställe för jag in alla från ungdomsgruppen här också. Nuläget är: 17 barn som vill springa samt 10 föräldrar varav en del hjälper till med lunchen i stället för att springa. Alla utom en äter lunch. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-04-05 16:44] | |
|
 |
| larshellstrandh>> Räkna med anmälan till rallyt= anmälan till lunchen. Om det är OK. Tror alla är hungriga efter 7 rundor..... |
| Skrivet av: | Sus [2006-04-05 16:29] | |
|
 |
| Som vi meddelade tidigare vill Linda, Sara K, Kattis, Sandra och Sus springa Rally-ol men vi hoppar över maten. |
|
 |
| 7 banor får det bli. Ville någon "äldre än BarriBrallan" äta köttfärssås och spagetti efter målgång? Eller är det självklart att anm till rallyt = anm till lunchen? |
| Skrivet av: | Kattis [2006-04-05 14:37] | |
|
 |
| Kattis, Sara K, Sus, Sandra och Linda kommer gärna på lördag och springer rally-ol, hoppas det är ok. |
| Skrivet av: | Piraten [2006-04-05 13:46] | |
|
 |
| Jag kommer gärna! 7-banor blir bra för mig också. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-04-05 11:33] | |
|
 |
| Kommer troligtvis, om jag orkar upp efter nattträningen. |
| Skrivet av: | C-G [2006-04-04 22:32] | |
|
 |
| Sara o Ch kommer |
| Skrivet av: | kristin [2006-04-04 22:11] | |
|
 |
| Ja kommer =D |
| Skrivet av: | stefan [2006-04-04 22:00] | |
|
 |
| Jag kommer, räcker gott med max 7 banor. ev kommer Lillebror med också. |
| Skrivet av: | Sara+Per [2006-04-04 21:30] | |
|
 |
| Vi kommer. 6-7 banor räcker gott ! |
| Skrivet av: | dg [2006-04-04 20:20] | |
|
 |
| Jag, Nettan, Thomas och Christer kommer. |
| Skrivet av: | beh [2006-04-04 19:47] | |
|
 |
| Fredrik kommer. |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-04-04 17:33] | |
|
 |
| Birgitta A kommer. |
|
 |
| Oskar + Kristin kommer och springer, men 10 banor är absolut inte nödvändigt för vår skull. Dom som vill träna mycket har förhoppningsvis sprungit Natt-OL på fredagskvällen. |
|
 |
| Jag kommer! :) |
| Skrivet av: | NormanK [2006-04-04 17:00] | |
|
 |
| Kerstin kommer !! |
| Skrivet av: | stina [2006-04-04 16:08] | |
|
 |
| jag kommer! |
| Skrivet av: | peterjohansson [2006-04-04 15:54] | |
|
 |
| peter kommer:0 |
| Skrivet av: | lovisa [2006-04-04 15:42] | |
|
 |
| Kommer :) |
[Tillbaka]
|