|
Intresse lördagens Rally-OL?
| 2006-04-04 15:39 |
En av alla träningar som erbjuds den här veckan är Rally-OL, c:a 10 x 1 km specialsträckor i Karlslund och Oxhagen, och inte så jättelånga transportsträckor. Lördag med start från Klubbstugan 10.00.
För att hamna någorlunda rätt planeringsmässigt vore det bra att veta hur många i kategorien "Guldgänget och uppåt", som orkar med även denna högkvalitativa tempoträning med enkelt orienteringsmoment. KOmmer kanonerna? Ska vi erbjuda hela 10 sträckor? Köttfärssås & Spagetti är planerat för Skärmtroll och BarriBrallan, som har aktiviteter även på eftermiddagen, men det vore naturligtvis trevligt att även få bjuda övriga tränande klubbmedlemmar. Bara man vet hur många de blir. Två skäl varför en liten anmälan här nedan är önskvärd.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1601
Skrivet av:

Lars Hellstrandh
|