INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Hälsingland under Kristi himmelsfärdshelgen 2006-04-02 18:04 

Säsongen blir kort i år p g a snön, men nu finns chansen att åka till 4 tävlingar under Kristi himmelsfärdshelgen (3 vanliga o en stafett). Men det är snabba puckar som gäller. Tävlingarna har begränsning på 1500 deltagare och redan före helgen var över hälften av platserna bokade. Emma har lagt upp dem på anm. sidan så in snabbt o boka. Sedan är det dags att tänka på förläggning.

Jag vet att Håkan Bergman tittar lite på det, kanske kan Anette även ha ideer eftersom 2 tävlingar går i Alfta och de andra två vid Järvsö
Visst borde vi bli minst 16 stycken anmälda så att vi kan ha ett lag sista dagen på Hälsingekaveln. Jag vet att både Guldgänget och en hel del elitlöpare är int.




Skrivet av:

C-G Garpenlund
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1597


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Peiza [2006-04-03 8:39]
Okej det var elitserien som var för sig. Jag kommer springa tunasprinten, 200 får starta, kan bli kul!

Skrivet av: Peiza [2006-04-03 8:32]
stefan>> Det är väl spikat sen länge, vad jag vet. =)

Vilka tävlingar är det som gäller där uppe? finns ju flera att välja på vad jag kan se.

Skrivet av: stefan [2006-04-03 7:24]
Jag kommer också med.
daS>>Du kan ju springa i Borlänge på torsdagen då får du ju en riktig bana till.

Skrivet av: da Silva [2006-04-02 20:50]
Tråkigt med bara en riktig bana på fyra dagar... Men nu är jag anmäld!

Skrivet av: Patrik [2006-04-02 20:31]
CG>> Bra intiativ till Hälsingland, anmäld!

hoppas på fler så vi får ett slagkraftigt kavlelag!



[Tillbaka]