|
Hälsingland under Kristi himmelsfärdshelgen
| 2006-04-02 18:04 |
Säsongen blir kort i år p g a snön, men nu finns chansen att åka till 4 tävlingar under Kristi himmelsfärdshelgen (3 vanliga o en stafett). Men det är snabba puckar som gäller. Tävlingarna har begränsning på 1500 deltagare och redan före helgen var över hälften av platserna bokade. Emma har lagt upp dem på anm. sidan så in snabbt o boka. Sedan är det dags att tänka på förläggning.
Jag vet att Håkan Bergman tittar lite på det, kanske kan Anette även ha ideer eftersom 2 tävlingar går i Alfta och de andra två vid Järvsö Visst borde vi bli minst 16 stycken anmälda så att vi kan ha ett lag sista dagen på Hälsingekaveln. Jag vet att både Guldgänget och en hel del elitlöpare är int.
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2006-04-03 8:39] | |
|
 |
| Okej det var elitserien som var för sig. Jag kommer springa tunasprinten, 200 får starta, kan bli kul! |
| Skrivet av: | Peiza [2006-04-03 8:32] | |
|
 |
stefan>> Det är väl spikat sen länge, vad jag vet. =)
Vilka tävlingar är det som gäller där uppe? finns ju flera att välja på vad jag kan se. |
| Skrivet av: | stefan [2006-04-03 7:24] | |
|
 |
Jag kommer också med. daS>>Du kan ju springa i Borlänge på torsdagen då får du ju en riktig bana till. |
|
 |
| Tråkigt med bara en riktig bana på fyra dagar... Men nu är jag anmäld! |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-02 20:31] | |
|
 |
CG>> Bra intiativ till Hälsingland, anmäld!
hoppas på fler så vi får ett slagkraftigt kavlelag! |
[Tillbaka]
|