Hälsingland under Kristi himmelsfärdshelgen 2006-04-02 18:04 

Säsongen blir kort i år p g a snön, men nu finns chansen att åka till 4 tävlingar under Kristi himmelsfärdshelgen (3 vanliga o en stafett). Men det är snabba puckar som gäller. Tävlingarna har begränsning på 1500 deltagare och redan före helgen var över hälften av platserna bokade. Emma har lagt upp dem på anm. sidan så in snabbt o boka. Sedan är det dags att tänka på förläggning.

Jag vet att Håkan Bergman tittar lite på det, kanske kan Anette även ha ideer eftersom 2 tävlingar går i Alfta och de andra två vid Järvsö
Visst borde vi bli minst 16 stycken anmälda så att vi kan ha ett lag sista dagen på Hälsingekaveln. Jag vet att både Guldgänget och en hel del elitlöpare är int.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1597


Skrivet av:

C-G Garpenlund