|
Veteran-ol på torsdag
| 2006-04-02 17:48 |
En sista påminnelse att KFUM kör veteran-ol på torsdag mellan 9.30 - 11.00, öppen för alla daglediga. Det kommer även finnas kartor över till kvällen ifall det är någon som vill springa då, istället för keps-ol.
[Tillbaka]
|