Veteran-ol på torsdag 2006-04-02 17:48 

En sista påminnelse att KFUM kör veteran-ol på torsdag mellan 9.30 - 11.00, öppen för alla daglediga. Det kommer även finnas kartor över till kvällen ifall det är någon som vill springa då, istället för keps-ol.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1596


Skrivet av:

C-G Garpenlund