INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Arbete inför 10MILA - Plock mm 2006-03-25 15:14 

Plockning av klubbkuvert med nummerlappar, programböcker mm samt utskick till klubbarna måste ske under Påskveckan för att vi ska hinna.

Anmäl på pladdret nedan vilket pass Du tar.
OBS! Inget av det som plockas är känsligt för de som aspirerar på en plats i lagen, här går det att göra en insats även om man ska springa.

Vi plockar i KFUM-huset på följande tider:

Lördag 8 april
Pass1 9:00 - 12:00
Pass 2 13:00 - 16:00 ev längre

Söndag 9 april
Pass 1 9:00 - 12:00
Pass 2 13:00 - 16:00

Måndag 10 april
Kvällspass 18:00 - 21:00

Tisdag 11 april
Kvällspass 18:00 - 21:00

Onsdag 11 april
Kvällspass 18:00 - 21:00


Mer info


Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1591


  [Tillbaka

Kommentarer 34 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Anne Eriksson [2006-04-10 15:30]
Det har kört ihop sig lite så jag har lite problem att komma ikväll.
Såg att jag inte var uppskriven på listan så det kanske inte gör så mycket.

Skrivet av: Anne_Eriksson [2006-04-06 8:47]
Jag kan komma på måndagskvällen

Skrivet av: Olof Källman [2006-04-05 8:29]
Kommer på söndagen pass 2

Skrivet av: pontan [2006-04-04 9:33]
Jag kommer på lördagen, pass 1

Skrivet av: Birgitta a [2006-04-03 21:00]
Jag kommer söndag pass 2.

Skrivet av: Håkan [2006-04-03 19:38]
Jag kommer på söndag, pass 2 13.00 - 16.00

Skrivet av: Patrik [2006-04-03 11:20]
Söndag pass 2. Kommer såfort förmiddagsträningen i Hallsberg är avklarad och man hunnit få i sig lite mat.

Skrivet av: Malin Halldin [2006-04-02 21:15]
Jag kommer på lördagen, pass 1

Skrivet av: BoRot [2006-04-01 11:08]
Annica & Bo kommer onsd kväll samt förhoppningsvis sönd pass 1 med reservation för ev arbete sönd.

Skrivet av: Brynäs [2006-03-30 20:51]
Weine o Eleonor söndag pass 2

Skrivet av: krjed [2006-03-29 20:56]
Vi kommer tisdag och onsdag kväll (11 och 12 april.)
Kristina & Gösta

Skrivet av: Peiza [2006-03-28 23:20]
Lördag 8 april
Pass 2 13:00 - 16:00

Skrivet av: Lina och Lars [2006-03-28 20:49]
Lina >> Lördag pass 1
Lars >> Tisdag

Skrivet av: andersbergman [2006-03-28 17:28]
Hej! Pass 1 lördag. Kommer även måndag, tisdag o onsdag .
Gunilla Bergman

Skrivet av: Kerstin Kallin [2006-03-28 16:16]
Hej! Det var länge sedan jag gjorde något för orienteringen men har ni nytta av mig kan jag göra en insats på lördag förmiddag (8 april)

Skrivet av: Emma [2006-03-27 21:57]
Jag kommer på måndag, men kommer kanske lite sent, ca 18:30. Kan ev fler dagar om det behövs.

Skrivet av: Ari [2006-03-27 20:17]
Plockar av gipset på onsdagen så det passar bra att fira det på kvällen med plock.

Skrivet av: stefan [2006-03-27 18:12]
Jag kan troligen på sö fm återkommer om det.

Skrivet av: stefan [2006-03-27 18:11]
Stefan och Susanne kommer onsdag em.

Skrivet av: HNord [2006-03-27 17:41]
Det verkar glest på tisdagen, jag kommer då.

Skrivet av: Piraten [2006-03-27 16:55]
Jag kan hjälpa till Lördag 8 april pass 2 samt onsdag 12 april

Sara Kalander kan hjälpa till onsdag 12 april

Skrivet av: stina [2006-03-27 14:56]
jag kommer månadag kväll!

Skrivet av: C-G Garpenlund [2006-03-27 14:32]
Måndag kväll passar mig

Skrivet av: Barbro Carbonnier [2006-03-27 11:36]
Vi , Kristin, Henrik och Barbro, kommer måndag kväll - helst.

Skrivet av: Snorkfröken [2006-03-27 10:52]
Jag kan plocka måndag kväll.

Skrivet av: Kajsa [2006-03-26 22:37]
Jag kan jobba tisdag kväll. Slutar ca 17.45 och kommer så fort jag kan efter det. Om det krisar kan jag även jobba måndag kväll.

Skrivet av: Ing-Marie Hugosson [2006-03-26 20:55]
Vi kan plocka måndag och onsdag kväll. Ing-Marie och Lars Hugosson

Skrivet av: hooken [2006-03-26 18:10]
jag och cattis kan pass 2 söndag

Skrivet av: Jenny Eriksson [2006-03-26 17:06]
jag och petra kommer på måndan

Skrivet av: Öberg [2006-03-26 12:47]
Per o Sara: Pass 2, Söndag.

Skrivet av: Christer Öst [2006-03-26 10:32]
Gunnel och jag tar passet på måndag kväll

Skrivet av: Pecka [2006-03-25 18:17]
Hans-Göran>> Härligt!


Skrivet av: Hans-Göran [2006-03-25 17:16]
Lördag, pass 2

Skrivet av: Pecka [2006-03-25 15:55]
Följande har tidigare anmält sig för arbete med t ex plock:
Malin Halldin, Håkan Bergman, Lina & Lasse Jonhed, Karin Sennvall, Sara Arlebo.
Var snälla och meddela hä vilken tid ni kan jobba./Pecka



[Tillbaka]