|
Arbete inför 10MILA - Plock mm
| 2006-03-25 15:14 |
Plockning av klubbkuvert med nummerlappar, programböcker mm samt utskick till klubbarna måste ske under Påskveckan för att vi ska hinna.
Anmäl på pladdret nedan vilket pass Du tar. OBS! Inget av det som plockas är känsligt för de som aspirerar på en plats i lagen, här går det att göra en insats även om man ska springa.
Vi plockar i KFUM-huset på följande tider:
Lördag 8 april Pass1 9:00 - 12:00 Pass 2 13:00 - 16:00 ev längre
Söndag 9 april Pass 1 9:00 - 12:00 Pass 2 13:00 - 16:00
Måndag 10 april Kvällspass 18:00 - 21:00
Tisdag 11 april Kvällspass 18:00 - 21:00
Onsdag 11 april Kvällspass 18:00 - 21:00
Mer info
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1591
Skrivet av:

Per-Anders Norman
|