INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
10MILA Möte 26 mars Alleskolan Aula 2006-03-24 22:55 

Samling kl 10:00 i Aulan OBS Sommartiden

I inbjudan agavs att det skulle finnsa Kaffe o Landgång men det har inte gått att ordna så var och en tar med eget fika

Om Du har mmissat att anmäla Dig är Du välkommen ändå.

För samåkning listas de anmälda här, tag egen kontakt eller skriv nedan:

Ingemar Widén
Tommy & Anette Haglund
Kerstin & Pecka Norman
Christina Wahnberg-Lång
Birgitta & Lasse Arlebo
Niklas Sjögren
Anders Kallin
P-O Sedström


Inbjudan 26 mars


Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1590


  [Tillbaka

Kommentarer 3 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Anders [2006-03-25 21:45]
Tommy>> Tack för erbjudandet, men jag har redan fixat skjuts. Vi ses i Hallsberg!

Skrivet av: Tommy [2006-03-25 19:19]
Finns hos oss. Gärdsmygen 6 09.30. Eller vill Du bli hämtad?

Skrivet av: Anders [2006-03-25 9:34]
Någon som har en plats över till mig?



[Tillbaka]