|
10MILA Möte 26 mars Alleskolan Aula
| 2006-03-24 22:55 |
Samling kl 10:00 i Aulan OBS Sommartiden
I inbjudan agavs att det skulle finnsa Kaffe o Landgång men det har inte gått att ordna så var och en tar med eget fika
Om Du har mmissat att anmäla Dig är Du välkommen ändå.
För samåkning listas de anmälda här, tag egen kontakt eller skriv nedan:
Ingemar Widén Tommy & Anette Haglund Kerstin & Pecka Norman Christina Wahnberg-Lång Birgitta & Lasse Arlebo Niklas Sjögren Anders Kallin P-O Sedström
Inbjudan 26 mars
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Anders [2006-03-25 21:45] | |
|
 |
| Tommy>> Tack för erbjudandet, men jag har redan fixat skjuts. Vi ses i Hallsberg! |
| Skrivet av: | Tommy [2006-03-25 19:19] | |
|
 |
| Finns hos oss. Gärdsmygen 6 09.30. Eller vill Du bli hämtad? |
| Skrivet av: | Anders [2006-03-25 9:34] | |
|
 |
| Någon som har en plats över till mig? |
[Tillbaka]
|