 |
|
|
|
Kommentera nyheten 10MILA Möte 26 mars Alleskolan Aula
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Anders [2006-03-25 21:45] | |
|
|
| Tommy>> Tack för erbjudandet, men jag har redan fixat skjuts. Vi ses i Hallsberg! |
| Skrivet av: | Tommy [2006-03-25 19:19] | |
|
|
| Finns hos oss. Gärdsmygen 6 09.30. Eller vill Du bli hämtad? |
| Skrivet av: | Anders [2006-03-25 9:34] | |
|
|
| Någon som har en plats över till mig? |
|
|
|
 |