INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
SKID-KM Lördag 18/3 2006-03-16 13:02 

Lördagens träning i Klockhammar kommer bestå av ett skid-KM om det finns intresse för det. Samt ett efterföljande skid eller löppass.

Samling kl 10:00 i Klockhammar(alfstugan), skid-km kommer beroende på spårkvallite att avgöras antingen nere i Klockhammar eller uppe i Blankhult. Första start ca 10:30, klasser beroende på deltagare. Efteråt så kan man köra en löprunda på snöiga grusvägar eller fortsätta med en längre skidtur.
Efteråt väntas bastu och dusch i Alfernas klubbstuga.
Kommentera gärna om ni vill ha ett skid-km
Klasser som kommer att finnas är

Seniorer Herr och Dam, oldboys(40 och äldre)herr: Blankhult-Tomasboda-Gubbhyllan-Kavelbron-Rysstorget-Lisselängen-Skrikarboda-Blankhult

Pojk och flickklass tom 16 år, oldgirls(40 och äldre):Blankhult-Tomasboda-Gubbhyllan-Kavelbron-Rysstorget-Tomasboda-Blankhult


Gemensam start och klassisk stil

Välkommna




Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1580


  [Tillbaka

Kommentarer 12 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Jake [2006-03-17 21:53]
Jag hänger på!

Skrivet av: Snorkfröken [2006-03-17 12:39]
Låter kul. Jag är med!

Skrivet av: Nils-Olov [2006-03-16 22:39]
Kommer.

Skrivet av: Hempa [2006-03-16 22:06]
Härligt! Jag ställer upp.

Skrivet av: da Silva [2006-03-16 21:30]
Peiza>>> 90 km, damerna får ha en italienare som puttar på. :-)

Skrivet av: Peiza [2006-03-16 16:05]
Det blir väl som vasaloppet. En herrklass och en damklass, samma bana.

Skrivet av: Öberg [2006-03-16 15:30]
Skitkul, men snälla Stefan H21 inte för lättåkt.

Skrivet av: Tommy [2006-03-16 15:14]
Skitkul, men snälla Stefan H60 inte för jobbigt.

Skrivet av: Löken [2006-03-16 15:07]
Jag är självklart på...

Skrivet av: stefan [2006-03-16 14:01]
Något sådant. Men det finns flera alternativ.

Skrivet av: da Silva [2006-03-16 13:53]
Intresserad! Lämplig runda för H21 vore väl Blankhult - Liselängen - Skrikarboda - Blankhult?

Skrivet av: Peiza [2006-03-16 13:14]
Hur långt?



[Tillbaka]