|
SKID-KM Lördag 18/3
| 2006-03-16 13:02 |
Lördagens träning i Klockhammar kommer bestå av ett skid-KM om det finns intresse för det. Samt ett efterföljande skid eller löppass.
Samling kl 10:00 i Klockhammar(alfstugan), skid-km kommer beroende på spårkvallite att avgöras antingen nere i Klockhammar eller uppe i Blankhult. Första start ca 10:30, klasser beroende på deltagare. Efteråt så kan man köra en löprunda på snöiga grusvägar eller fortsätta med en längre skidtur. Efteråt väntas bastu och dusch i Alfernas klubbstuga. Kommentera gärna om ni vill ha ett skid-km Klasser som kommer att finnas är
Seniorer Herr och Dam, oldboys(40 och äldre)herr: Blankhult-Tomasboda-Gubbhyllan-Kavelbron-Rysstorget-Lisselängen-Skrikarboda-Blankhult
Pojk och flickklass tom 16 år, oldgirls(40 och äldre):Blankhult-Tomasboda-Gubbhyllan-Kavelbron-Rysstorget-Tomasboda-Blankhult
Gemensam start och klassisk stil
Välkommna
|
Kommentarer
| 12 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Jake [2006-03-17 21:53] | |
|
 |
| Jag hänger på! |
|
 |
| Låter kul. Jag är med! |
|
 |
| Kommer. |
| Skrivet av: | Hempa [2006-03-16 22:06] | |
|
 |
| Härligt! Jag ställer upp. |
|
 |
| Peiza>>> 90 km, damerna får ha en italienare som puttar på. :-) |
| Skrivet av: | Peiza [2006-03-16 16:05] | |
|
 |
| Det blir väl som vasaloppet. En herrklass och en damklass, samma bana. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-03-16 15:30] | |
|
 |
| Skitkul, men snälla Stefan H21 inte för lättåkt. |
| Skrivet av: | Tommy [2006-03-16 15:14] | |
|
 |
| Skitkul, men snälla Stefan H60 inte för jobbigt. |
| Skrivet av: | Löken [2006-03-16 15:07] | |
|
 |
| Jag är självklart på... |
| Skrivet av: | stefan [2006-03-16 14:01] | |
|
 |
| Något sådant. Men det finns flera alternativ. |
|
 |
| Intresserad! Lämplig runda för H21 vore väl Blankhult - Liselängen - Skrikarboda - Blankhult? |
| Skrivet av: | Peiza [2006-03-16 13:14] | |
|
 |
| Hur långt? |
[Tillbaka]
|