SKID-KM Lördag 18/3 2006-03-16 13:02 

Lördagens träning i Klockhammar kommer bestå av ett skid-KM om det finns intresse för det. Samt ett efterföljande skid eller löppass.

Samling kl 10:00 i Klockhammar(alfstugan), skid-km kommer beroende på spårkvallite att avgöras antingen nere i Klockhammar eller uppe i Blankhult. Första start ca 10:30, klasser beroende på deltagare. Efteråt så kan man köra en löprunda på snöiga grusvägar eller fortsätta med en längre skidtur.
Efteråt väntas bastu och dusch i Alfernas klubbstuga.
Kommentera gärna om ni vill ha ett skid-km
Klasser som kommer att finnas är

Seniorer Herr och Dam, oldboys(40 och äldre)herr: Blankhult-Tomasboda-Gubbhyllan-Kavelbron-Rysstorget-Lisselängen-Skrikarboda-Blankhult

Pojk och flickklass tom 16 år, oldgirls(40 och äldre):Blankhult-Tomasboda-Gubbhyllan-Kavelbron-Rysstorget-Tomasboda-Blankhult


Gemensam start och klassisk stil

Välkommna



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1580


Skrivet av:

Stefan Aronsson