|
SKID-KM Lördag 18/3
| 2006-03-16 13:02 |
Lördagens träning i Klockhammar kommer bestå av ett skid-KM om det finns intresse för det. Samt ett efterföljande skid eller löppass.
Samling kl 10:00 i Klockhammar(alfstugan), skid-km kommer beroende på spårkvallite att avgöras antingen nere i Klockhammar eller uppe i Blankhult. Första start ca 10:30, klasser beroende på deltagare. Efteråt så kan man köra en löprunda på snöiga grusvägar eller fortsätta med en längre skidtur. Efteråt väntas bastu och dusch i Alfernas klubbstuga. Kommentera gärna om ni vill ha ett skid-km Klasser som kommer att finnas är
Seniorer Herr och Dam, oldboys(40 och äldre)herr: Blankhult-Tomasboda-Gubbhyllan-Kavelbron-Rysstorget-Lisselängen-Skrikarboda-Blankhult
Pojk och flickklass tom 16 år, oldgirls(40 och äldre):Blankhult-Tomasboda-Gubbhyllan-Kavelbron-Rysstorget-Tomasboda-Blankhult
Gemensam start och klassisk stil
Välkommna
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1580
Skrivet av:

Stefan Aronsson
|