|
Senaste från Curt i Rom
| 2001-07-29 10:15 |
Alla herrar gick till final i Sprinten. I finalen tog Torbjorn Svenningsson från Mullsjö brons. Jag själv kom på en 20:e plats efter att ha bommat 6 minuter.
På den klassiska distansen tog vi silver genom Torbjorn. Segraren, från Litauen hade 54 minuter mot Torbjorns 62. Jag kom på en 18:e plats. Är ganska nöjd. Vi springer budkavlen imorgon. Springer första sträckan. Återkommer med mer information. Ha' det i Sverige - OL Hälsningar från Curt i Rom.
[Tillbaka]
|