Senaste från Curt i Rom 2001-07-29 10:15 

Alla herrar gick till final i Sprinten. I finalen tog Torbjorn Svenningsson från Mullsjö brons. Jag själv kom på en 20:e plats efter att ha bommat 6 minuter.

På den klassiska distansen tog vi silver genom Torbjorn. Segraren, från Litauen hade 54 minuter mot Torbjorns 62. Jag kom på en 18:e plats. Är ganska nöjd. Vi springer budkavlen imorgon. Springer första sträckan. Återkommer med mer information.
Ha' det i Sverige - OL Hälsningar från Curt i Rom.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=158


Skrivet av:

Curt Ljungberg