Alla herrar gick till final i Sprinten. I finalen tog Torbjorn Svenningsson från Mullsjö brons. Jag själv kom på en 20:e plats efter att ha bommat 6 minuter. På den klassiska distansen tog vi silver genom Torbjorn. Segraren, från Litauen hade 54 minuter mot Torbjorns 62. Jag kom på en 18:e plats. Är ganska nöjd. Vi springer budkavlen imorgon. Springer första sträckan. Återkommer med mer information.
|