|
Nattcupsavslutning
| 2006-03-14 10:00 |
Sista deltävlingen av årets nattcup är nu nära förestående. Den kommer gå av stapeln i Karlslund torsdagen den 16/3.
Motionscentralen kommer att vara öppen, fika och sportförsäljning kommer att finnas, duscharna är också tillgängliga mot en mindre avgift på 10 kr. Pris kommer lottas ut på den korta/lätta banan.
Väl mött i skogen.
[Tillbaka]
|