Nattcupsavslutning 2006-03-14 10:00 

Sista deltävlingen av årets nattcup är nu nära förestående. Den kommer gå av stapeln i Karlslund torsdagen den 16/3.

Motionscentralen kommer att vara öppen, fika och sportförsäljning kommer att finnas, duscharna är också tillgängliga mot en mindre avgift på 10 kr. Pris kommer lottas ut på den korta/lätta banan.

Väl mött i skogen.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1575


Skrivet av:

Stefan Aronsson