|
Testlopp i Mässan
| 2006-03-10 18:38 |
Fredagen den 17:e mars är det dags för favorit i repris - en ny chans att springa 10.000 meter i Mässhallen.
En bra chans att se hurdan formen är inför den annalkande säsongen! Start kl 18, vid väldigt stort intresse kommer vi dela upp startfältet i två eller flera grupper, alternativt köra kvalheat på onsdagen. Anmäl intresse nedan, tidtagare, varvräknare och publik är också varmt välkomna.
Sist det begav sig... >>>
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Jake [2006-03-17 16:26] | |
|
 |
| Jag är på! |
| Skrivet av: | feenie [2006-03-10 22:38] | |
|
 |
| Jag är på om jag hinner hem med tåget... |
| Skrivet av: | Lidson [2006-03-10 21:07] | |
|
 |
| Jag är på... |
[Tillbaka]
|