Testlopp i Mässan 2006-03-10 18:38 

Fredagen den 17:e mars är det dags för favorit i repris - en ny chans att springa 10.000 meter i Mässhallen.

En bra chans att se hurdan formen är inför den annalkande säsongen! Start kl 18, vid väldigt stort intresse kommer vi dela upp startfältet i två eller flera grupper, alternativt köra kvalheat på onsdagen. Anmäl intresse nedan, tidtagare, varvräknare och publik är också varmt välkomna.


Sist det begav sig... >>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1572


Skrivet av:

Oskar Arlebo